fredag 14 augusti 2009

Min dag i sms

"Ny dag." (skickat av min bror)
Ett klassiskt sms mellan min bror och mig.

"Du kan ta ut henne i kopplet om du vill." (skickat av min syster)
Idag återlämnade jag lilla G till hennes matte och husse. I två veckor har hon bott hos oss. På ÖB:s parkering i Umeå återförenades G med sin älskade matte.

"Kaffet står alltid klart!:-) ses!" (skickat av min vän)
Hamnade hos fina familjen Hallman på en fikastund. Fick med mig en kasse barnkläder därifrån, inte illa!

"Hur går det?" (skickat av min man)
Kanske inte så speciellt sms kan tyckas. Men, mannen har med sin gamla telefon av förklarliga anledningar bara skickat sms på engelska. När detta sms kom till mig förstod jag att han fått sin nya och efterlängtade iPhone!

"Nu har Tarzan blöjor och tvättlappar:)" (skickat av mig)
Tarzan kallar vi barnet i magen. Börjar göra oss redo för att ta emot den nya familjemedlemmen. Inhandlade lite grejs i Umeå.

"Hemma:)" (skickat av mig)
Jag är hemma igen efter en dag i Umeå. Har hunnit besöka både syster med man och Hallmans. Trevligt, mysigt och uppfriskande!

3 kommentarer:

Anna sa...

Inte länge kvar nu. :) Hoppas allt går bra sista tiden!

S sa...

Lät som en bra dag!

Anonym sa...

KUL inlägg! haha... :) ska jag oxå skriva nån gg... sms alltså, i bloggen

rebecca sikström

Related Posts with Thumbnails