lördag 19 juni 2010

Bröllopsfest

Mamma dukade med guldkoppar idag. Vi åt tårta och bröllopsmuffins och såg vigseln på tv. Jag erkänner. Det bor en liten prinsessdröm i mig. Jag skulle gärna ta på mig finklänningen. När vi kom hem igen hade svärmor gjort god middag dagen till ära. Helt rätt! Ta varje tillfälle att ställa till med fest tycker jag och gör något lite utöver det vanliga! Har suttit och druckit kaffe på maten och tittat på mer bröllopstv. Gillar att höra om alla detaljer om dukar, blomsterarrangemang och annat. Det ungefär som att titta på förberedelserna för Nobelfesten. Det skulle jag kunna jobba med tror jag. Planera och förbereda stora grejer. Imorgon drar årets sommarläger i gång. Något vi planerat och förberett hela våren. Deltagarna kommer inte förrän på måndag, men vi ledare träffas och laddar imorgon. In i lägerbubblan. Långt från galaklänningar, men väldigt roligt ändå. Kommer att vara fullt med kungabarn där. Ganska häftigt faktiskt. Vi kommer att blogga därifrån. Återkommer med adressen.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails