fredag 6 augusti 2010

Climb every mountain

Vädret var på vår sida idag! Har gått en dagstur på fjället och trots svett och trött kropp, har jag njutit av den friska luften och vackra naturen. Uppför må vara ansträngande, men nerför höll på ta knäcken på mig. Benen ville inte gå. På grund av olika orsaker hamnade vår familj utanför gruppen där bland annat min jacka var. För att inte vindarna skulle förfrysa min kropp fick jag låna mannens jacka. Om nu någon undrar om jag valt fel storlek på jackan så vet ni nu anledningen. Kort efter att denna bild togs somnade Aron och började snarka. Fatta vilken merit! Snarka och fjällvandra samtidigt. Finns det någon klubb han kan vara med i?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig bild! Verkar som ni har haft en god tur, trötthet o svett till trots. Kramar syrran

Familjen Hallman sa...

Oj så underbart det ser ut!

Related Posts with Thumbnails