onsdag 4 augusti 2010

Gå ut en sommarmorgon ljus...

Vi är hos mina föräldrar. Mannen och pappa fiskade igår och la ut nät, så till middag blev det abborrfiléer. Aron gungade en stund på morgonkvisten och hade koll på när näten hängdes upp. Mina skånska släktingar har anslutit idag, så husen är fulla. Kylskåpen också. Imorgon kommer Daniel och Vickan. Säkerhetspådraget är inte så stort som man skulle kunna tänka sig. Vakthunden är här iallafall. Det känns tryggt. Vad jag egentligen vill säga är att det är rätt sommarslappt. Precis som det ska vara. Det enda som fattas är att jag ska ta ett dopp. Det är ju ändå sommar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett dopp??? Vågar du det? Vet ju att risken för förfrysning är alltför överhängande... Love Sis

Miriam sa...

Sis: Tveksamt att jag vågar. Vi får väl se.

Related Posts with Thumbnails