tisdag 1 september 2009

Denna dag so far

Steg upp i arla gryningsljus och cyklade till Götas för den traditionsenliga frukosten. Förra veckan var den på torsdag, denna vecka på tisdag och det känns mer rätt på något vis. Vi brukar äta Götasfrukost på tisdagar, så har vi alltid gjort. Eller iallafall i cirkus 5 år. När blir något tradition?

Efter frukostprat med mina trevliga frukostvänner, cyklade jag ner till storIca. Har insett att dom öppnar kl. 8 och det är ju väldans praktiskt. Jag var där före åtta och fick sitta utanför och vänta en stund. Kändes lite lustigt! Nu är jag hemma igen och dagen har bara börjat!

Batterierna i kameran var inte riktigt på g, annars hade ni fått se bildbevis från min spännande morgon!

2 kommentarer:

S sa...

Du börjar ju att bli pensionär, kvinna! Sitta och vänta på att ICA ska öppna. Haha! Du är bäst!

Miriam sa...

Ja visst är det lite pensionärvarning på den?

Related Posts with Thumbnails