onsdag 9 september 2009

En onsdag

Idag har bland annat detta hänt i mitt liv:
  • Druckit förmiddagskaffe hos mannens mormor (hon gav oss även ett middagskit och blev inbjuden till dagens middag)
  • Köpt cykelställ till bilen
  • Bakat chokladcookies (det hette faktiskt så i receptet)
  • Varit och sorterat papper och annat skrot (Och hur lätt var det i blåsten? Halva vår posthög blåste iväg)
Fast egentligen känns det mest som att jag legat på sängen, surfat och spelat ett flygspel på mannens Iphone.

9 kommentarer:

S sa...

Middagskit? Kan du utveckla?

Miriam sa...

Köttfärs, tortillas och lite tillbehör till det:)

Philip sa...

Ah, middags-kit! Jag läste middag-skit.

Miriam sa...

Förstod nästan att någon skulle göra det... Otippat att det var du Philip!

S sa...

Men alltså, gav hon er maten och sedan bjöd ni in henne, eller bjöd hon in sig själv? Det här var spännande! Tror att jag också ska ge mat till någon och sedan gå hem till dom. Toksmart!!

Miriam sa...

När vi satt och drack kaffe hos henne(som vi bjudit in oss på), plockade hon fram maten, det så kallade middagskitet, och då frågade vi i samma veva om hon ville äta hos oss. Så, man kan väl säga att det var en kombination av att vi bjöd henne och att hon bjöd in sig själv:)

S sa...

Miriam: Perfekt!

Miriam sa...

S: Kanske en företagsidé?

S sa...

Ja, kanske det?! Men det finns ett sånt koncept redan tror jag. Men jag är inte helt säker.

Related Posts with Thumbnails