onsdag 16 september 2009

Skor

Skor och jag har ingen vidare relation. Jag skulle dock vilja ha en mycket god relation. Men, mina små fötter sätter ofta stopp för den glädjen. Har haft förhoppningen att graviditeten skulle göra mina fötter något större. Min fasters fötter blev det. Vi får väl se. Just nu är dom ju svullna (som jag skrivit om tidigare) och flipflopsen är min dagliga tröst! Har sett några skor i min storlek som jag funderar på att beställa. Men då ska jag fatta ett beslut också. Jag är dålig på sånt. I vissa situationer iallafall. Särskilt när pengar är med i bilden.

3 kommentarer:

S sa...

Nämen TÄNK så roligt. Idag när jag var och tittade på skor tänkte jag på dig. Det fanns typ inga små skor. Då tänkte jag: Hon kanske får en storlek större fötter när barnet väl har tittat ut?!! Hoppas. (För din skull, inte min skull) Åsså skriver du det här inlägget. Makalöst konstigt.

Min svägerska gick från 40 till 41 efter den sista!

Miriam sa...

Så om detta är den sista så blir fötterna större, är det så det funkar?:)

S sa...

Miriam: Nä, jag tror att det mer var slumpen som spelade in där...

Related Posts with Thumbnails