tisdag 1 december 2009

Kalenderpremiär

Jaha gott folk, hur många av er ser TV:s julkalender? När jag gav sonen mat i ottan kom jag på att jag är hemma på dagarna och kan alltså följa detta program. I och för sig börjar jag ju inte jobba så tidigt på morgonen annars, men det brukar ändå vara lite misslagom just den tiden.

Första avsnittet idag alltså. Var lite som förväntat ända tills Cyndee Peters dyker upp i rutan. Det måste väl vara första gången? Eller har jag missat nåt? Gör hon barnprogram nu för tiden? För visst var det hon?

Om du känner dig barnslig eller bara lite nyfiken kan du ju klicka vidare här http://svt.se/superhjaltejul

Att göra julkalendern i TV är något jag skulle kunna tänka mig jobba med. Faktiskt. Så blir tjänsten ledig, hör av er!

3 kommentarer:

Kickan sa...

Yup,förvånansvärt nog är det Cyndee! Jag håller med henne och Barnverket att man ska behålla de långa sommarloven! Kram till dej och familjen

Johanna sa...

Tidig morgon knackar du på dörr. Klädd i flanell och med dimljus i blick. Tillsammans möter vi dagens luckor, då som nu.

Miriam sa...

Kickan: Absolut! Långa sommarlov vill vi ha!
Johanna: Minnen... Du är starkt förknippad med julkalendern!

Related Posts with Thumbnails