söndag 4 juli 2010

För övrigt

Så är jag ledig hela tiden. Hela sommaren. Hela hösten. Det känns faktiskt lite lyxigt när jag hör andra snacka om sina semesterplaner. Alltså vissheten om att jag inte behöver banka in allt under några veckor. He finns å ta av, så att säga. Närmast i min planering är att åka hem (eller hem och hem...), umgås med vänner som är på sommarbesök, besöka den stora pingstkonferensen och förhoppningsvis inte glömma bort att njuta! Sen får jag inte glömma bort att sonen rör sig mer och snabbare. Man kan liksom inte bara sätta honom på sängen och tro att han stannar där. Han får lätt en bula på skallen då...

2 kommentarer:

S sa...

Ja, va mysigt att han växer!!

Anonym sa...

Underbart det var att träffa er igen. Hoppas det inte dröjer alltför länge till nästa gång. Kram Sis

Related Posts with Thumbnails