tisdag 7 september 2010

Söte killen och hans muskelmamma

Galet vad varmt det varit idag! Jag och sonen utforskade en närliggande lekpark. Han glädjeskrek ikapp med elever som plockade bär i skogen intill. Bekanta elever upptäckte jag senare. Har även erfarit idag att det är tungt att vara plattläggare. Eller säger man stenläggare? Håller på att få till en provisorisk lösning här utanför dörren. Förra ägarna började anlägga en rabatt, men kom på att det inte är så smart med rabatter nära husväggen. Rabatter ska ju helst vara i butikerna. Kvar blev en stor sandlåda. Det är det jag försöker åtgärda. Tur jag har muskler som få.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att det är bra med rabatter i affärer. Sedan är det ju bra att känna att man har en kropp. Åh så denna sötAron, jag längtar efter er./Mm

Philip sa...

"[...] att det inte är så smart med rabatter nära husväggen. Rabatter ska ju helst vara i butikerna."

Vilken sann Stenvallskommentar!

Miriam sa...

Philip: Generna sitter där dom ska!

Anonym sa...

Ja, verkligen tur du har muskler som få. Ironin flödar=) love sis

Related Posts with Thumbnails