tisdag 5 oktober 2010

Idag...

...spillde jag ut morgonkaffekoppen. Mest på mig.
...gick jag och la mig och Aron efter frukost och tyckte det kändes rätt lyxigt att få vara föräldraledig.
...åt jag och sonen rester till lunch. Så skönt att vi för det mesta kan äta samma mat nu.
...fick jag besök av en vän som jag inte umgåtts med på flera månader. Vi snackade liv och inredning i 3 sköna timmar.
...fick jag ett sms av Jenny där hon berättade att "På spåret" drar igång 26 november. Fröjd.
...bet Aron mig i tån. Jag hann inte reagera förrän det var för sent. Är det inte valpar så är det små pojkar.
...gjorde jag köttsoppa och plättar till middag. Jag måste gå plättkurs hos mamma tror jag. Blir lite väl mycket svinn.

So far. Dricker kaffe nu och ska strax cykla iväg till en träff. Äter god choklad från den nya inredningsbutiken i stan. Dom har ett skafferi i butiken med en likadan tapet som vi har i vårt. Aldrig får man vara unik.

3 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

Fast du är litt mer uniqe!

Anonym sa...

Men tell me, vad är det för butik? /Linda

S sa...

Men alltså, dom har ju läst din blogg och inspirerats. Förstår du ju!

Related Posts with Thumbnails