torsdag 28 oktober 2010

Karriärsbyte?

Torsdag: Party med jobbet. Hette det "mord vid bord"? Vi ska i alla fall äta mat och samtidigt lösa något fall. Finns ett teatersällskap på plats som håller låda. Känns lovande.
Fredag: Flyg till Stockholm. Fredagsmys med Frida där även Marcus ansluter aningens senare.
Lördag: Till Örebro på bröllop. Aron hänger med Möjbros (tusen tack!) och sen med fredagsmysgänget.
Söndag: Ikea kanske? Umgås med Möjbros.
Måndag: Mannen flyger hem. Jag drar på Skolforum på Stockholmsmässan.
Tisdag: Skolforum

Okej, vi stoppar där. Jag och Aron är kvar i Stockholm till fredag. Ska hinna träffa olika hjärtevänner och även råumgås med Marcus och Frida. Min bror och hans fru. Bra att få fylla på den dosen då och då. Några orosmoln i allt detta roliga? Jo, alla saker jag måste dra med mig. Eller rättare sagt som Aron ska ta med. Men, allt ordnar sig och det finns många hjälpsamma människor längs vägen. Nu ska jag ta och fixa mig inför kvällen begivenhet. Hur klär man sig som en gåtlösare? Lite mystiskt kanske och formellt diskret? Jag avslöjar ingenting. Det kan man inte göra i den här branschen. Jag säger som Fantomen: "Du hittar aldrig mig, jag hittar dig".

PS. Någon som har en fungerande färgskrivare som jag träffar innan måndag?

4 kommentarer:

S sa...

Åh, nöjet är helt på vår sida! Trots att jag igår kom på, mitt i ingenting, att blöjbyten måste göras. Herreminje!

Anonym sa...

Låter som en underbar (om än ngt kånkande, just den "detaljen" är jag inte avis på:)) vecka som ligger framför. Njut o ha det gott!!! Kramar big sis som saknar dig

Miriam sa...

S: Han är så grymt kompetent det barnet så det fixar han själv. Eller, kanske med viss hjälp...
Big sis: Saknar dig med!!!

Anonym sa...

Ha det så trevligt i huvudstaden tillsammans med mannen, söderkisen och alla vänner.../F

Related Posts with Thumbnails