lördag 9 oktober 2010

Sjukt söt


Torsdagen kom. Var på babysång med en son som inte var så himla värst på hugget. Till skillnad från gången innan då jag fick förhindra att han skulle attackera gitarren. Väl hemma igen började jag fixa lunchen. På mattan satt sonen och nästan somnade. Kanske trött, tänkte jag, men gjorde ändå ett misslyckat försök att få i honom lunch. Efter 2 timmars sömn lyfte jag upp en glödhet son. Termometern visade på dryga 40 grader. Lillstackarn. Några sjuka dagar har passerat. Min sysselsättning har varit att sitta och hålla lilla livet. Idag har vi dock lämnat huset och umgåtts med Jenny. Blev visst delar av hennes släkt också. Mycket trevligt. Och nybakta bullar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är så oooooooootroligt sjukt söt!/Mm

Related Posts with Thumbnails