fredag 4 februari 2011

Där vi hör hemma

Vi fick en god natts sömn. Det gör skillnad. Men ganska snart ville jag att sonen skulle komma hem igen. Han hör ju hemma här. Det hör ju till livet nu att han ska vara med överallt. Att vi behöver anpassa oss efter honom. Mat- och sovklockan. Grejer här och där. Gråt, gnäll och massa kärlek. Nu väntar en myskväll i min ensamhet. Mår inte hundra. Än. Men På spåret ska jag orka med och sedan krypa ner i en nybäddad säng. Det är inte synd om mig någonstans!

3 kommentarer:

F. Timeus sa...

Tog du seattle på 10an? *skryter* *men kommer på att du alltid var smartare*
Krya på er och hälsa Mannen.

Föresten, jag har inte hittat nån lista för ALC än, har du?

Miriam sa...

Timeus: Fatta hur galet det var! Fick två telefonsamtal jag var tvungen att ta just i början av På spåret. Jag fick en chock! Tittar inte alla på det programmet?

Har inte sökt listan än. Återkommer i ärendet.

Anonym sa...

Hur kan man ringa när det är "På Spåret"? Helgerån!/Mor

Related Posts with Thumbnails