torsdag 3 februari 2011

Och mina händer luktar klorin

Idag fick jag och mannen en ledig dag tillsammans. Mannens mamma kom och hämtade upp vår son i gryningen och han sover även över där. Detta skulle kunna ha varit en riktigt mysig dag. Men. Igår strax före 23 kom magsjukan eller kanske matförgiftningen på besök. Jag och mannen tillbringade natten på varsin toalett. Idag har vi mest sovit och försökt börja få i oss lite mat. Galet vad sliten man blir. Hoppas bara att pappa, som var på middagsbesök, och sonen klarar sig. Sedan hoppas jag också att natten ska göra underverk. Vill att helgen ska bli toppen!

4 kommentarer:

S sa...

Åh nej! Stackars... Ni hade ju just magsjuka.

Anonym sa...

Nej, tyvärr klarade jag mig inte, men verkar nu som det är över för denna gång. /F

Anonym sa...

Det gör mina händer med (luktar klorin.)/Mor

Miriam sa...

S: Japp, har lyckats åstadkomma fler sjukfrånvarodagar denna korta arbetsperiod än någonsin tror jag.
F: Vi får hoppas det!
Mor: Fast då kan man ju få drömma om badhus!

Related Posts with Thumbnails