fredag 18 februari 2011

Nu är det slut på veckan...

Ljuva helg! Dig jag välkomnar med öppna armar! Gjorde ett fint avslut på jobbet. En dag som förväntades bli intensiv och lätt kaotisk utvecklades till en helt okej dag. Trolldegen blev inte ett fiasko. Nu firar vi den här helgen på annan ort. Helpension och utflykt till Second Hand. Ska lägga mig under täcket och njuta av tanken att väckarklockan inte ringer imorgon. Bara den levande väckarklockan, men den har oftast trevligare signal. Sedan ska jag inte oroa mig så mycket. Saker och ting kommer att ordna sig. Jag och mannen är ett kreativt team. Världen är dessutom full av hjälpsamma människor. Det är ingen belastning vi väntar, det är en gåva. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och kom ihåg att det är fullt normalt - o på sitt sätt viktigt - att oroa sig; det är ju nåt enormt o livsförvandlande ni ska få va med om. Men allt kommer att falla på plats helt naturligt, det är jag övertygad om. KRAM big sis

Related Posts with Thumbnails