söndag 24 april 2011

Stilla veckan på bloggen (sorry sis)

Men inte i verkligheten. Få se nu. I måndags fyllde jag år. Presenten från mannen var en solstol, en baden-baden. Helt perfa eftersom jag antar att sommaren kommer att tillbringas mer på gräsmattan än på stranden. Kanske har jag fel? På tisdagen fortsatte vi att äta tårtor. Bland annat på Arons förskola där det var invigning. På kvällen hade jag besök av Agnes. Natten mot torsdag, eller i gryningen, smög två finingar in i vårt hem och sov några timmar innan vi åt frukost ihop. Sedan blev det påsklunch hos svärföräldrarna innan vi drog till byn där mina föräldrar och farföräldrar bor. Här ska jag och sönerna stanna till i maj. Stället håller nämligen så god service. Påsken är sen i år. Jag har då bara sett fördelar med det. Mindre kläder, mera värme. Mindre slask, mera gräsmatta. Dock lite is kvar för pimpling. Ismete alltså. Vi tar igen den tid magsjukan tog ifrån oss i julas. Det är härligt med familjen som växer (å då snackar jag inte bara våran lilla klick).

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack. Det var på tiden;) Love sis

Related Posts with Thumbnails