onsdag 18 april 2012

När jag fyllde 33

Omständigheter gjorde att jag tog ut en föräldradag idag. Passande nog min födelsedag. Mannen skulle på anställningsintervju på annan ort. Inte optimalt att ha med barnen på sånt. Det blev en sån bra dag. Lugn förmiddag då vi bara hade det mysigt. Eller bara råder väl inte småbarnsland. Det var gråt och snor och bajs i blöjan även idag. Lillkillen sov många timmar efter lunch, så jag kunde förbereda kvällens middagsbjudning och tårtkalas. Lyckades behålla lugnet också. Märks att jag blivit 33 och fått rutin på livet. Sedan var huset fullt av folk i några timmar. Det är lite märkligt det där när så många man tycker så mycket om är på samma ställe samtidigt åsså hinner man knappt prata. Men jag satt och njöt inombords av det fina av att ha så mycket bra folk i ens närhet. Det är det som spelar roll. Eventuella presenter är bonus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och Grattis lite för sent. Nu är ju dagen snart slut men det verkar som den blev trevlig :)) Nu några kloka ord..... Titta inte tillbaka,du ska inte den vägen! LS

Related Posts with Thumbnails