lördag 22 maj 2010

Ignorerar kreativt

Bilden lånad från Hemnet

Snacka om att börja i fel ände. Sitter och kollar runt på tapeter. Ser vad jag skulle vilja ha i vårt kök. Köket som inte är ett prioriterat område i vårt hus och som inte kommer att vara det första som ändras och renoveras. Men ändå. Det är kul att drömma. Idag har jag varit aktiv. Gått på promenad med lilla familjen, hälsat på Jenny och varit hos svärföräldrarna och ätit middag. Visst har jag berättat att vi snart ska flytta och att det är lite stressigt? Nä, nu får jag göra som Pippi Långstrump och säga till mig själv på skarpen! Det här går inte! Börja packa kvinna!

PS. Några vänner till oss har idag flyttat in i sitt radhus. Grattis till dom! Tack för alla kartonger som lämpligt levererades till vår hall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller inte med. Det är inte fel ände. Man behöver ju drömmar och inspiration för att orka arbeta! Kram o grattis än en gång till huset! /Sis

Related Posts with Thumbnails