lördag 8 maj 2010

Imorgon drar vi

Jag och mina bästa vänner tar flyget till våren. Skåne är målet. Eftersom ingen av mina reskamrater har varit där tidigare får jag väl axla guideansvaret. Fast bara tills vi möter min faster. Då får hon och hennes man ta över. Dom är guideproffs. Dags att sova. Resan börjar tidigt. Ska hinna med en lunch i Umeå med mina fina syskon. Har gjort en "glöm inte på söndag"-lista. Lite för mycket som snurrar i huvudet, så jag avlastade hjärnan på det viset. Längst ner står det "att vi har det bra". Det är viktigast att inte glömma imorgon! Blommor finns det gott om ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att påminna sig om att vi har det bra. Ska skriva det på en lapp på spegeln tror jag=) Kram syrran

Anonym sa...

Helt riktigt - när ni landat i Skåne kan du lämna guideansvaret, men glöm inte kolla om du ser "stor fin sola'". Ha det så trevligt önskar far, svärfar och morfar.

Miriam sa...

Ska hålla utkik efter solen imorgon. Det gömde sig idag tror jag...

Related Posts with Thumbnails