torsdag 20 maj 2010

Se snygg ut

För 8 månader sen slets Aron ur min mage. Låter lite drastiskt, men så var det. Jag hade en jättestor mage innan eftersom han var inuti. Sen minskades magen, först för att han plockades ut ur magen och sedan i takt med att mjölk sögs ur mig. Värsta bantningskuren! Den här lilla föda-barn-och-amma-grejen har gjort att jag tappat massa hår. Nu har jag slutat amma. Håret har börjat växa ut. Magen också. Åtgärd kräves. Det är inte roligt med ett magplufs. Och håret sen. Jag har en minilugg under min vanliga lugg. Kanske lite åttiotal. Kanske lite modernt. Eller bara gräsligt fult.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt magplufs är hur som helst större. Så jag vinner. (Och snart är jag brunast oxå;)) Kram Syrran

S sa...

Men miriam. Du är ju alltid fin!

Related Posts with Thumbnails