måndag 15 november 2010

Day 1 - Introduce yourself

Jag är 31 år. Känner mig ung, så länge jag inte nämner min ålder. Jag kan vara ganska lat, men ändå få mycket gjort. Jag gillar ordning och reda, men lever inte alltid upp till mina ambitioner. Lådor och burkar med etiketter gör mig glad. Utger mig ibland för att vara en slarver även om det bor ett kontrollfreak inom mig. Jag älskar att fika. För mig innebär att gå på stan främst att besöka ett kafé. Lyckas nästan alltid göra frukoststunden till en evighet. Tycker om att återanvända. Går gärna på Second Hand. Finner belästa, kreativa och målinriktade människor attraktiva. Gillar inredning och skapande, även om jag själv oftast bara kommer till tanken. Jag är kristen. Tror att Jesus lever, men har ändå svårt att få ihop vissa saker. Jag är också fru, mamma, lärare och husägare. Det bloggar jag rätt mycket om. Jag är lycklig. Det är jag.

2 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

Ser fram emot varje dag nu! Så kul å spännande att följa din blogg!

S sa...

Men SÅ roligt att du hakat på!!

Related Posts with Thumbnails