lördag 27 november 2010

Day 13 - This week

Måndag: Trillade in på jätterea på Åhléns. Sista fikat i Jennys lägenhet. Middag hos svärföräldrarna. Övade julsånger med kören. Hemma kämpade mannen och svärfar på med hallgolvet.
Tisdag: Frukost på Götas. Morgonshopping på ICA. Jag och pensionärerna. Second Hand-besök. Fika på kvällen hos några vänner.
Onsdag: Svärföräldrarna kom till lunch för att hjälpa till med hallgolvet. Tolvkaffe hos Agnes. Jag och sonen var med min farmor på ögonmottagningen. Mamma och Ellen, min systerdotter, kom också dit. Middag med dom plus mannen och pappa. Serverade glögg på en träff på kyrkan på kvällen.
Torsdag: Babysång. Fika hos svärmor. Köpte en adventstjärna. Hemmakväll med tillhörande fix.
Fredag: Åkte till mina föräldrar. Band en krans till vår ytterdörr. Och sen tog helgen vid med massa godsaker och tid för umgänge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud vad du är busy!!! Trodde du skulle vila upp dig innan arbetet tar vid... Love sis

Related Posts with Thumbnails