lördag 1 januari 2011

2010 genom mobilens ögon

Årets städinsats: Killen på bilden dras till städgrejer. Känns lovande!
(Den här bilden skulle egentligen vara sist...)

Årets händelse: Fina Ellen, Arons kusin, föddes i mars och jag fick vara med vid förlossningen. Det finns inte ord för att förklara en sådan upplevelse! Tack för förtroendet!

Årets premiär: Sparklådan. Succé som ni ser!

Årets hit: "Jag vill sjunga om min ryska gumma..."

Årets utlandsresa: En dagstur till Köpenhamn.

Årets djuriska: Arons möte med katterna i Skåne. Obesvarad kärlek tror jag. Dom behöver mer tid ihop helt klart.

Årets bröllop: Hela Sveriges bröllop. Kronprinsessan fick sin prins. Och vi fick en rolig dag med gott tilltugg.

Årets inköp: Vi köpte hus! Äntligen! Fick massa besök under sommaren. När detta kort togs hade vi besök av den här kvinnan och hennes man.

Årets kaffekopp: Häng på Söder i Stockholm. Fick äntligen besöka omtalade Johan&Nyström.

Årets vardag: Den här bilden säger väl allt. Diskmaskinen, kaffebryggaren och Aron är igång. Samt pyjamasen som är på. Mycket som händer och ändå är det lugnt på något vis.

3 kommentarer:

Marcus sa...

Vilket fantastiskt år!

S sa...

Magiskt är ordet för 2010! Kanske mitt enda löfte i år borde vara att ta mig till Johan & Nyström..?

Anonym sa...

Viklen kul sammanfattning av 2010.../mf

Related Posts with Thumbnails