torsdag 27 januari 2011

Så att ni förstår balansen

På onsdagen somnade jag en kortis på soffan med sonen i famnen vid femtiden i väntan på att mannen skulle komma hem. Såg Uppdrag granskning kl åtta, men missade hälften på grund av att jag råkade slumra till. Gick och la mig kl 22. På jobbet hade dom någon förklaring att det hade med fullmånen att göra. Det där med varför jag hade så mycket energi en kväll och noll, noll kvällen efter. Hur som helst var det skönt att jag bakat semlor dagen innan. Dom blev väldigt goda och passade perfekt en kväll som igår. Och idag för den delen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Semlor en dag som denna, var helt perfekt. Tack!/Mor

Anonym sa...

Fullmånen??? Tror det snarare har med bebisen i magen att göra (o lillbarnet utanför magen o heltidsjobbet...). Kram Sis :)

Familjen Hallman sa...

Jag håller med Sis!
Dessutom är du fantastiskt underbar! kram - ses snart!

Wildärtan sa...

Jag trodde du skulle va med på fg, men sen när du inte var det så tänkte jag att du kanske varit med i gruppen innan mig... vi ses på onsdag igen - prata med Susanne!

Related Posts with Thumbnails