torsdag 30 juni 2011

I björkarnas skugga

Där hittar ni mig. Så passande att vi hittade en trädgårdsmöbel i samma veva som en värmevåg kom på besök. Det blir som lagom varmt under naturens gröna parasoll. Nu sitter vi och väntar på att det ska bli lite svalare. Skönare att sova då. Sedan är det skönt när båda barnen sover. Jag kan vara uppe bara för det. Fast det gäller ju att komma ihåg att det kommer en morgondag. Och innan det en morgonnatt. Om jag ska vara ärlig med er kära bloggläsare så känner jag mig rätt trött. Inte sovtrött. Inte depptrött. Utan trött. Kanske livet? Kanske värmen hjälper till också. Tack förresten för fina kommentarer på förra inlägget. Aron haltar som när han går. Det upptäckte dom på förskolan. Läkare och sjukgymnast håller på att utreda vad det är. Mer än så går jag inte in på det här och nu. Mycket för att vi inte vet. Det är bara arbetshypoteser. Men om du träffar mig kan du ju fråga mer om du vill. För jag pratar gärna. Kanske en fika i björkarnas skugga?

3 kommentarer:

S sa...

Jag önskar att jag var närmare er. Då hade jag kutat över på ett kick för en kaffe i skuggan och delat med mig av mina kramar! Så många ni hade velat ha.

Familjen Hallman sa...

Vi kommer!! Med kramar och fikabröd!

Anonym sa...

Du kanske kan fantisera dig under vårt bigarråträd, så kommer jag med fika, och du kan ta några bigarråer också om du vill. <3 Morran

Related Posts with Thumbnails