tisdag 14 juni 2011

Nu är det bra igen

Min syster och hennes dotter samt hund är på besök. Vi har ätit diverse godsaker. Promenerat. Shoppat. Börjat massa samtalstrådar som vi ännu inte hunnit avsluta. Knappt tagit oss från frukostbordet innan det varit dags att fixa lunch. Tänk snart bor vi i samma stad igen! Men det får jag inte säga för min syster. Det är inte riktigt korrekt enligt henne. Hon ska veckopendla. Detaljer anser jag. Hon kommer att vara nära. Jätteofta. Det tycker jag är bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker jag också, kanske jag kan träffa de lite oftare./Mor

Wildärtan sa...

Så kul att ni snart bor i samma stad! Hur inkorrekt det än kan tyckas va...:-)

Familjen Hallman sa...

Man ska leva, för varandra, och ta vara på den tid vi har.

Visst är det undebart att man ibland får sånna här glimmrande små kapitel i sitt liv.
Kram

Related Posts with Thumbnails