fredag 4 januari 2013

Hejdå och hej

Så har vi tagit farväl av 2012. Nyårsfirade tillsammans med tre andra familjer. Totalt 7 barn under 3,5 år. Med en sådan uppsättning kan ni säkert gissa ut att partykvällen bestod en hel del av nattning, tröstning, fixa välling och byta blöjor. Kändes ändå bra att få avsluta året i samma anda som hela mitt år varit. Godsaker, trevliga människor, mycket skratt åsså mitt i allt barnen som alltid finns med och som inte går att styra med klocka. Föräldraskap är mycket att hänga med och att finnas där. Vara tryggheten. Vi har välkomnat 2013. Ett nytt år. Visst känns det fräscht med massa oskrivna blad! Funderar på vad jag vill med mitt 2013. Det är ändå bra att utmana sig, tänker jag. Lyfter slött upp Ellos-katalogen. Utmanar mig imorgon istället.


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails