lördag 20 februari 2010

Bror semla och syster bärpaj

Har haft två dagar på universitetet i veckan. Torsdag och fredag. Aron var med och fick VG av föreläsarna. Även om jag flera gånger tänkt hoppa av den här kursen, är jag glad att jag fortfarande går den. Stimulerande är ordet! Sov första nätterna här i Umeå hos lillebror. Han hade gjort semlor som stod och väntade på oss när vi anlände kl. 23.00 i onsdags. Vilken man! Igår åkte mannen hem igen för att jobba och Aron och jag åkte till syster yster där vi ska vara till på måndag. Innan mannen åkte var vi hos Hallmans och åt middag. Alltid trevligt! När jag och Aron återvände till syster gjorde hon en smarrig bärpaj lagom till Let´s dance. Vilken kvinna! Är så glad och tacksam över mina fina syskon! Och det förstås inte bara beroende av att dom gör semlor och paj...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails