måndag 8 februari 2010

Nackdelen med att vara vuxen...


...är att mina syskon inte bor så nära. Tänk om vi nästan bodde grannar! Då kunde vi kila över till varandra och dricka kaffe eller något annat trevligt. Hann i alla fall träffa en i syskonskaran två gånger i helgen. Kaffe, spel, kniven mot strupen, middag och kaffe på fredag. Shellkorv på söndag. För övrigt är det många som tycker att männen på bilden är lika varandra. Lite tjatigt tycker jag. Men, jag kan ana i min sons blick att han och hans morbror kommer ha mycket skoj ihop. Vi får väl se om jag får rätt! Idolvarning?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååååååååååååååh så söt Aron är! Jag tror jag smäller av... Längtar, längtar efter honom!!! Tänk vad stor han har blivit, stadig. MEN, män på bilden ser jag bara i singularis, en man, dvs min broder. Vill gärna att Aron ska få vara en söt liten kille ett tag till... Kramisar moster

Anonym sa...

Vilka killar! Måste ha fina gener :) /F

Anonym sa...

Vems gener?

Related Posts with Thumbnails