måndag 15 februari 2010

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen




Detta har hänt. I fredags var vi på Götas. Älskade Götas! Vi som var där var Aron och hans föräldrar, hans farmor och farfar, hans fars mormor och hans mors farmor. Sen kom hans morfar förbi också. Vilket gäng va! I helgen har vi varit i Hemavan och planerat sommarens barnläger. En givande helg. Bodde i en stuga granne med centrumliften. Vackra vyer. Efter några dagars kollektivliv är det skönt att komma hem. Nu har jag surfat bort förmiddagen. Lunchdags för Aron och mig! En ny vecka ligger framför. Aloe vera, universitet, syskon och semlor. Det ni!

(Dessutom får mannen hämta ut en ny telefon. Snart är allt som vanligt igen.)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aloe vera, jag ska ha "party" ikväll! =) /Linda

Anna sa...

Vilken härlig helg! Och vilken fin kofta Aron har. :) Han har blivit så stor. :)

Anonym sa...

Jag tycker han är lik Leopold på koftabilden.

fia sa...

Tänkte som Anna, vilken fin kofta!

Miriam sa...

Linda: Jag var på party igår. Väldigt trevligt!
Anna och Fia: Koftan är kvar sen jag och mina syskon var små. En riktigt färgglad sak!
Anonym: Jo, nog finns det allt en liten Leopold i honom!:)

Anonym sa...

Ååååååh så snuttigt söt och bedårande han är!!! Längtar efter honom. Kan inte tro att vi får träffas redan imorgon. Kraaam Aron! /Moster

Familjen Hallman sa...

Ja, han är sötaste Arren i världen!!!!

Related Posts with Thumbnails