onsdag 24 februari 2010

OS för nybörjare


Vi försöker undvika att Aron ska titta på TV. Ibland går det bra. I söndags var jag hos min syster och skulle slötitta på OS. Det var just reprisen av det där skidloppet för herrar där Johan Olsson hade sånt försprång och Hellner och vad han nu heter försökte dämpa farten på klungan för att öka Olssons försprång. Vet ni vilket lopp jag menar? Det var i alla fall spännande. Jag blev fast. La Aron på soffan vänd från TV:n. Jag stirrade in i TV:n som en galning och hojtade åt min syster att komma och titta. Per Elofsson var ju så tagen att han grät i slutet. Åter till Aron. Tror ni han låg kvar som jag lagt honom? Nix pix. Han hade vänt sig och låg och tittade på TV:n han med. Tanken var ju god åtminstone.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, mitt älskade lilla barnbarn.

Familjen Hallman sa...

Aron, du är ju underbart söt!!

Anonym sa...

8 mil ifrån.

Frida sa...

Nått så fruktansvärt söt!

S sa...

Så FIN!

Anonym sa...

Aron är bedårande som vanligt (puss!) men min soffa ser ut som vore den gjord av plast. Det är den inte! Äkta skinn minsann :) /Mary

Anonym sa...

Han verkar klart idrottsintresserad. Han var ju inte så gammal heller när han var på IKSU:s innebandymatch för första gången. /F

Wildärtan sa...

Han har minsann släktdrag i sig:-)

Related Posts with Thumbnails