söndag 14 mars 2010

Back in the city of björkar

Vi är i Umeå igen. Kom hit igår. Detta har vi hunnit med hittills:
  • Fika på NK med paret Möjbro och bror med fru.
  • Shopping. Köpte handdukar, te och väckarklocka.
  • Middag hos Hallmans.
  • Melodifestivalmys med syster och Ellen.
  • Senaste avsnittet av Lyxfällan sågs på Mariestrand. Fast jag var så trött, så jag sov mig genom programmet. Vet inte riktigt hur det gick för Per-Åke.
  • Sömn.
Nu väntar frukost. Aron tyckte det var lite segt här på morgonen. Låg och gjorde sina "hallå-hallå-här-är-jag"-hostningar. Solen lyser och himlen är blå. Möjligheterna är enorma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I Umeå igen??? Tycker det verkar som att ni nästan bor i stan... för det gör ni inte, eller?

Du glömde berätta för mig vilket té ni köpte?

Saknar Arons hallåhärärjaghostningar! Mysigt snart träffa honom igen.

Kram Mary

S sa...

Fikat var ju riktigt bra!

Related Posts with Thumbnails