tisdag 30 mars 2010

Fick den här utmärkelsen för två månader sedan av min fina vän som bloggar på norrwentsouth. Tack för den! I utmärkelsen ingår att berätta 7 intressanta fakta om sig själv och skicka vidare awarden till 7 andra bloggar(och att länka till den som gett utmärkelsen). Så nu kör vi!

Sju saker om mig:
  1. Tycker att morgonen är den bästa tiden på dygnet. Helst i kombination med en soft frukost.
  2. Har svårt att köpa saker, velar i oändlighet.
  3. Fantiserar ibland om att vara doakör till någon kändis, typ som Idde är till Lasse W.
  4. Är gift med världens coolaste man. Faktiskt.
  5. Kan utan problem fördriva timmar på ett kafé.
  6. Är en hård konkurrent i sångleken. Har många texter i mitt minne.
  7. Min främsta sportprestation är att i Atlanta 1996 fått frågan: "Do you belong to the Olympic family?"
Sju andra bloggar, med kända och okända, som jag gärna läser:
tankar, åsikter och kaffe
macilia
kavelmoraink
familjenhallman
annastickar
aprillaprill
sammyrose

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stolt, stolt, stolt över att vara din syster!

S sa...

Punkt nr två, kan det vara en åldersgrej? Alltså på riktigt. Har du alltid varit sån? Jag tycker att det där velandet har smygit sig på mig.

Femman är svår att säga emot. Kan någon göra det med problem?

När det gäller sexan skulle jag vilja säga att du inte är en hård konkurrent. Du är något helt annat, som det inte finns ord på. Du är helt outstanding och jag ser mig överkörd/manglad innan någon ens out:at att sångleken är på gång. Du blir liksom aldrig en konkurrent...utan nåt annat. (Hmm...svårförklarat.)

Miriam sa...

S: Det kanske det är. Fast velig har jag varit länge. Fast jag har ju varit vuxen ganska länge med:)

Angående kafésittande så kan jag förvånas över hur snabbt en del kan fika. Så var det idag. Jag hade knappt hunnit ta första klunken kaffe förrän några som stod efter mig i kön redan tog på sig ytterkläderna och lämnade fikabordet.

Related Posts with Thumbnails