onsdag 31 mars 2010

Kalasfin


Idag glömde jag ta på mig örhängen. Brukar oftast ha några små fina som jag köpte på vår bröllopsresa. När jag satt på ett kafé idag med en annan föräldraledig mamma kände jag hur naket det var kring öronen. Fikat var ändå trevligt och jag inser att jag inte har tagit på några än. Ikväll ska jag på kalas, så då är det bäst att jag kommer ihåg att smycka mig! Det är en av mina äldsta vänner som fyller år(med äldsta syftar jag inte på hennes ålder utan på hur länge vi känt varandra). En barndomsvän. Växte upp på samma gata, gick på samma skola och nu bor vi åter igen i samma stad. Jag har köpt en present till henne idag. Men allt går inte att köpa. Glädje, styrka och tröst säljer dom inte på Åhléns. Det önskar jag ändå att hon ska få på sin födelsedag.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails