lördag 12 mars 2011

Hej nya dag!

I ett mail från min googlekalender fick jag denna morgon följande meddelande:

"du har inte några schemalagda händelser idag lör 2011-03-12"

Nä men så skönt då. Mannen och sonen har somnat om i soffan efter frukost. Vi har ju förkylningen på besök här och ingen lämnas oberörd. Klockan är bara 8 och hela lördagen ligger framför. Jag tror på en bra dag. Från tv:n strömmar nyheter från Japan. När jag ser det känns det pinsamt att klaga på halsont och täppta näsor.

2 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

Önskar er en underbar lördag med mycket mys och vila. Ses på söndag, förhoppningsvis :-)

F. Timeus sa...

Jag håller med om att det känns fånigt att klaga på små petitesser när det finns de som har det så sjukt mycket värre.
Men jag tror man får njuta ändå och förkylningar är faktiskt dryga på sitt lilla vis.

Related Posts with Thumbnails