onsdag 4 maj 2011

Ett litet tack

Fina kommentarer på bloggen gör mig glad. Samtidigt skapar dom lite press. Nästa inlägg vill jag ju inte ska vara sämre liksom. Annat som gör mig glad är en påse med Anton Berg-choklad som finns i skafferiet. Snart tom dock. Sedan har jag också känt mig glad ikväll över att vi har en tvättstuga. Underlättar sannerligen tillvaron. Dessutom har jag haft inspiration och energi till att klippa tyg till ett litet projekt jag håller på med. Förut brukade vi innan vi bad "Gode Gud välsigna maten" säga en sak var som vi var tacksamma eller glada för som hänt under dagen. Vet inte varför vi tappat bort det. Så bra för både stämningen runt bordet och inom sig själv.

2 kommentarer:

F. Timeus sa...

Men alltså det här med press. Mitt förslag är att du inte känner det så eftersom du skriver bra, varje gång. Oavsett hur du tycker. Eller känner.
Det här inlägget till exempel: 5 av 5 möjliga.
Basåruvet.

Petra sa...

Du skriver så härligt :) Blir verkligen glad när jag läser här!!

Related Posts with Thumbnails