torsdag 12 maj 2011

Plåster på såren


Jag fick skoskav. Som tur var jag fick ett plåster av en kompis. Satt och fikade ett tag i kompisens kök. Fyllt med energi och inspiration! Sedan gick vi till en hemslöjdsbutik och Kupan. Det verkar som att vi ska lära känna Morbus bechterew. Blir nog en följeslagare i vår familj. När stora saker passerar genom skallen är det ganska skönt att avsluta dagen med lätta grejer. Som att bläddra i boken Loppisfynd. Fina färger och glada tips. Min plåsterkompis tipsade mig om den. Den är som en karamell. Hur vi fick sängborden är en lång och rolig historia. Historian slutar med att plåsterkompisen gav dom till oss. Nu fick jag ett sms av mannen. "Fika?" Jag tror inte han behöver invänta mitt svar. På en sådan fråga finns bara ett svar från mig. Ja, så klart!

1 kommentar:

ála agnes sa...

Vad fint med tapeten, sänggaveln och sängbordet! Super mysigt!

Related Posts with Thumbnails