torsdag 19 maj 2011

Såna jag känner

Jag brukar säga att jag slösurfar. Om sanningen ska fram så utbildar jag mig i cafévetenskap, bensinmacksbeteende och friskvårdskunskap. För övrigt blir jag nästan tårögd glad av vad internet åstadkommer. Fina vänner i förskingringen känns plötsligt närmare igen. Jag tycker om er! En vacker dag kanske jag tar användning av mina pedagogiska kunskaper även här. Man vet aldrig vad framtiden har i sitt sköte. Idag är idag. Jag dricker kaffe ur en mugg med Stig Lindberg-mönster och son 1 dansar på bordet. Ute är det regn.

4 kommentarer:

F. Timeus sa...

Vet du varför jag började med det här med internet? Vet du det?
Ja, det borde du veta - jag har ju sagt det förut. Ha nu den bästa av dagar, okej?

S sa...

Å jag tyck' om du me'!! För övrigt börjar du bli riktigt haj på att vara tvåbarnsmorsa OCH bloggare. Jag tackar jag!

S sa...

Jag menade alltså att det kommer inlägg på löpande band igen! Lovely!

F. Timeus sa...

+1 på S kommentarer. På båda alltså.

Related Posts with Thumbnails