söndag 22 maj 2011

Nu hoppas vi en massa

Mannen skulle jobba i helgen, så jag och kidsen drog till huset som kallas Änglagård. Service dygnet runt. Jag har sovit och ätit gott. Dom andra har nog haft det rätt bra med hoppas jag. Var lite djärv och tog inte med datorn på resan. Det gick ju faktiskt bra. Fast jag var tvungen att låna mammas dator och stilla lite av internetsuget i lördags. Nästa lördag ska vi ha ett bord på en loppis i byn. Helgen har varit vissa förberedelser för det. Jag säljer ju faktiskt saker lite nu och då. Är återförsäljare för aloe vera. Har just skickat in en beställning. Efter middagen ikväll gick vi en promenad i solen. Trillade in på hustitt och kaffe. Sånt gillar vi! Nu ska jag landa i att vara hemma. Världens bästa ställe. Imorgon börjar nästa vecka. Mannen ska göra reklam för sig själv inför företagare och kommunmänniskor. Håll tummar och bed böner för honom så att han får jobb. För det är så att jag bestämt att jag får en ny telefon då. Imorgon ska son 1 röntga sina höfter. Behöver jag skriva vad jag hoppas?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här hejjar vi för fullt på både Aron o Mikael idag (o förstås för mamman o lillkillen). Lycka till med röntgen o jobbsök! Kramar Sis

Anonym sa...

Lycka till hela familjen! / mf

Familjen Hallman sa...

Skickar massor med böner och kramar!

Ps, när kommer ni på hustitt här? :-)

Related Posts with Thumbnails