onsdag 4 januari 2012

Skit inte i att sova

Är hos mina föräldrar ett par dagar tillsammans med min bror och hans fru. Min familj är också med så klart. Igår kväll när jag la mig var ett undantag till så många kvällar tidigare. Jag mådde bra. Min mage har inte varit på topp. Illamåendet har varit en trogen besökare. Jag har kapat bort mitt älskade morgonkaffe nu och det har gett positiv effekt. Kanske hjälper det till att jag fått några nätter med god sömn. Sedan så är det viktigt att gå på toaletten. Låter löjligt, jag vet, men en del av oss måste öka toalettsbesöksfrekvensen(tänk er det ordet i wordfeud!). Skaffa bonuskort eller nåt ifall det lockar. Denna morgon vaknade jag och mannen och blev lite chockerade att klockan nästan var 9. Så ska det inte vara när man är småbarnsförälder va? Men så kan det vara bevisligen! Sömn och toalettbesök. Så vanliga grejer att vi nästan rycker på axlarna. Dock så viktiga för att vi ska fungera och må bra!

2 kommentarer:

S sa...

Det där med toalettbesök är dock svårt. För jag kan inte provocera fram de däringa besöken. Men jag har en man som sköter det där för oss båda!

Miriam sa...

S: Tur männen finns! Vad skulle vi annars göra med allt toapapper?

Related Posts with Thumbnails