söndag 4 september 2011

Dagen när internet stod stilla

Igår funkade inte internet värst vidare bra här hemma. Allt vi kunde komma på var saker som vi behövde internet till. Crazy. Nu hade vi ju en livlina med mannens telefon, men ändå. Dessutom kändes det som att jag varit internetlös en evighet. När jag nu satte mig vid datorn och kollade fb-statusar och annat hade nästan inget hänt. Jag har alltså inte varit borta från cyberspace så länge. Allt är inte som det känns helt enkelt. Under min internetfria tid passade jag på att bli bjuden på musslor för första gången i mitt liv. Jag gillade det, så dom får gärna bjuda igen! Nu ska jag duka i uterummet. Idag kommer andra gäster hit och dom har med sig fisk av det där slaget som luktar en massa.

2 kommentarer:

Marcus sa...

Musslor!!!

Miriam sa...

Marcus: Gott var det! Glenn Miller nästa?

Related Posts with Thumbnails