torsdag 8 september 2011

Saker jag borde fotografera och visa er

  1. Dom nya garderoberna i vårt sovrum. Platsbyggda med en sådan där riktig och rejäl inredning.
  2. Barnmatstillverkningen i frysen. Nu är det dags igen. Har införskaffat chockrosa iskubslådor. Det blev ju faktiskt en kille den här gången.
  3. När mannen lekte trädgårdsmästare idag och skapade en jättehög med diverse ris på gården. Jag tror det blir fint.
  4. Jag där jag nu sitter vid datorn strax före midnatt. Dricker rabarbersaft och trycker i mig lösviktsgodis så jag lär bli illamående. Är man vuxen så är man.

2 kommentarer:

F. Timeus sa...

Det här är på riktigt en av de bästa bloggarna som finns på hela internet. Och det säger jag inte för att vara snäll, för det tjänar jag inget på - utan jag säger det för att jag menar det.
Basåruvet.

Familjen Hallman sa...

Åh, rabarbersaft!!

Related Posts with Thumbnails