torsdag 7 januari 2010

Beach 2010?


Hade tänkt mig på stan idag, men jag tror det får vara. Blir nog en dag i soffan. Datorn, tidningar, slö-tv. Och kurslitteratur. Borde börja nu så det inte blir panik i sista stund. Skulle nästan vilja sy också, men någonting med symaskinen är knas(eller troligtvis är det användaren). Behöver samla tålamod först. Samt helst välja en dag när jag är ensam hemma så ingen oskyldig drabbas av mitt otålamod. Kylan tränger sig in. Sitter i tjocksockor. Kölden gör det vackert ute. Sonen ligger på en kudde i soffan och hickar. Han funderar också på en soffdag. Mer än trettio minusgrader är nästan oförskämt. Ge mig sommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med. Tänk att sitta i solen på bryggan och höra vågskvalpet. Men å andra sidan är det bara ca 2 veckor till så orkar solen hela vägen över Storberget - så det finns hopp.

Related Posts with Thumbnails