tisdag 12 januari 2010

Viktigt meddelande till våra besökare


Från och med idag är det parkeringsförbud utanför vårt hus. Tyvärr.

Jag må vara inlandsbo, men jag har lite svårt för shoppingen här. Okej att utbudet inte är det största. Det svåra är det här med öppettider. Igår gick jag för att fixa en present. Då har butiken måndagsstängt. Idag skulle jag till en annan butik och fixa en annan present. Då har den butiken lunchstängt. Alltså vad. Butiken som hade måndagsstängt hann jag till precis innan dom stängde idag för lunch. Jag tycker det ska vara öppet för kunden istället. Punkt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bor du på Villaryd, mitt emellan Kiosken och Handelsträdgårn ungefär? =) Linda

Anonym sa...

SKANDAL!!!!!!!! Var ska jag nu parkera??? Riktigt dåligt tycker jag. Vad är anledningen? Suckar över förbudssverige. /Upprörd syster

Miriam sa...

Linda: Ungefär där ja!:)

Upprörd syster: Du får parkera i backen mot Handelsträdgården. Anledningen är dålig sikt i backen pga alla bilar som stått där samt att det är trångt för dom i huset på andra sidan att ta sig in med sina bilar.

S sa...

Ehm. Jag som inte ens vet var backen är. Aja, det kanske ordnar sig den dagen det är dags!

Cecilia sa...

En sån där har de satt upp här också!

Haha..det var ambitiöst att skruva isär den ;) Hoppas det går an att få ihop den också! Jag har skapat ett nytt mästervärk..kul..;)

Anonym sa...

Åh, gnäll, gnäll, gnäll... tycker inte alls att det är trångt. Har de varit i storstan kanske, där kan vi snacka trångt.
/ Syster trött på allt gnäll och fula skyltar

Related Posts with Thumbnails