tisdag 26 januari 2010

Lockad av jobbet

Som jag tjatat om tidigare så läser jag en kurs i specialpedagogik i en lagom takt. Har idag besökt min arbetsplats för att göra observationer och intervjuer som hör till kursen. Då kände jag: "Det är roligt att vara på jobbet!" Oops! Jag som älskar att vara hemma. Kanske skulle börja jobba lite tidigare än tänkt? Får se. Ska tänka på saken. Vill dock inte att Aron ska vara allt för pluttig när han börjar förskolan. Men med villiga nära kära går nog det att lösa! Ska inte fördjupa mig i detta nu. Ska njuuuuuta av att vara ledig och hemma med min son. Det är en lyx! Han ligger just nu på sitt fina lapptäcke på golvet och skriker av glädje. Alltså det går ju inte att säga att han ska vara tyst, men det är en ganska gäll ton... Spelar lite Whitney. Eventuellt kan dom sjunga ihop.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails