lördag 17 april 2010

En silvrig dag


Nu blev väl inte resultatet som vi hade önskat, men trevligt hade vi ändå. Det är ansträngande att vara hejarklack också! Jag var helt slut på efter matchen. För er oinvigda så har vi idag följt SM-finalen för damer i innebandy mellan IKSU och Rönnby. Matchen direktsändes från Globen. Jag laddade och tog på mig guldlinnet. Aron lånade sin pappas IKSU-tröja. Stämningen var på topp! Två vänner kom, fikade och hejade. Nu blev det alltså bara silver till laget vi hejade på. Jag vet, det är inte så bara, men guld är ju guld liksom. Efter matchen blev det spontanmiddag med en annan vän. Har avslutat kvällen med en fin film och känner mig känslomässigt tilltufsad. Det är hälsosamt ibland. Är något annat på min kropp som känns också. Projekt avveckla amning pågår. Hoppas på en inte allt för utdragen process. Dags att sova nu. Imorgon är en annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så lik både Marcus och Lars! :-) Jätte söt liten pojk ni har. Kram från Erica (norsjö)

Miriam sa...

Erica: Jo, det finns en del som tycker det...

Related Posts with Thumbnails