torsdag 29 april 2010

Vintern rasar ut?


Idag har vi utlokaliserat lite förrådsgrejer till mannens föräldrar och lastat ett släp som ska till mina föräldrar ikväll. Ändå ser förrådet oförändrat ut. Det är inte svårt att samla på sig saker. Men "det är gött å finn" som vi brukar säga. Bara det att man ska ha plats för alla "gött å finn"-saker. Om vi köper ett hus har jag förväntningar på utrymme. Det är spännande tider just nu. Nästa vecka är vi kanske tillbaka på ruta 1 eller så har vi tagit oss ända till nummer 5. Dags att sätta fart. Ska packa och förbereda middag. Mina föräldrar och faster och dyker upp om ett tag. Efter det åker vi och släpet norrut. Om vi inte hörs innan, glad Valborg!

4 kommentarer:

S sa...

Se där! Ett av mina bättre alster faktiskt...ehm?! Men så trevligt det var den där kvällen!!! Hur många år sedan? Sex?

Miriam sa...

S: Kanske är så länge sen! Du skickade iallafall massa bilder efter två helger hos mig. Det var väl då du träffade din man?

S sa...

Jajjemän! Det var då. Men då slog inga gnistor i vädret. Trots valborg!

Jag har inte kvar alla dom där bilderna, men skulle gärna vilja få. Min dator kraschade efter de där helgerna...

Miriam sa...

S: Ska ordna det!

Related Posts with Thumbnails