måndag 19 april 2010

Okej eller?

Jag har väntat på ett brev. Ett svar från universitetet om uppgiften jag skickade in var okej eller inte. Började till slut tro att jag aldrig skickade in den. Även fast jag tycks minnas att jag postade den vid stationen. Hade jag bara inbillat mig? På biblioteket står det att jag lånat en bok som jag är nästan hundra, låt oss säga 99,9, på att jag lämnat igen. Eller har jag bara inbillat mig? Skickade ett mail idag till min lärare på universitetet. Hon skrev till svar att min uppgift visst kommit in och att den är skickad tillbaks till mig för länge sen. Märkligt. Hon skulle återkomma när hon kollat igenom vad dom skrivit om min uppgift. Läste svaret alldeles nyss. Väl godkänd. Nu är det bara den där boken som är ett mysterium. I övrigt lämnar livet inga frågor just nu. Vi låtsas det i alla fall.

2 kommentarer:

Helena sa...

Hahahaa, stor igenkänning! GOSSE vad disträ man är nu för tiden!

Charlotta sa...

nån jag känner till drabbades av samma sak när det gäller biblioteket. Hon kollade på hyllan o mycket riktigt där stod boken, den hade inte blivit registrerad vid återlämnandet!

Related Posts with Thumbnails