torsdag 9 december 2010

Awards

Bloggen min har fått två utmärkelser!


Spelregler för Cherry on top award:
1. Tacka den person du fick den av. 2. Kopiera utmärkelsen till din blogg. 3. Dela tre saker som du gillar, med dina läsare. 4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Spelreglerna för Beautiful blogger-awarden går ut på att lista sju saker om sig själv och skicka uppgiften vidare till andra bloggare.


Först ett stort tack till S för alla heja-rop du ger mig genom livet!

Tre saker jag gillar:
1. Kaféer
2. Inredningstidningar
3. Klänningar

Sju saker om mig:
1. Är duktig på att fördriva tid.
2. Sms:ar hellre än ringer.
3. Har syambitioner.
4. Anser att mina fötter är för små.
5. Knaprar gärna på lakrits vilket passar bra ihop med mitt låga blodtryck.
6. Tycker att hemma är bäst.
7. Skulle vilja läsa mer.


Skickar detta vidare till: Min bror, systrarna C och M, min brors kompis fru och den härliga familjen H.


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails